نتایج ماندی نایت راو به تاریخ 14 ژانویه 2013



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتایج بروز راو و اسمکدان و آدرس wwenumber1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نتایج کامل راو به تاریخ 14 ژانویه 2013

          

برای تماشای نتایج به ادامه مطلب بروید...

___________________________________________________________

در ابتدای شو وینس مکمن به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس راو در رینگ حضورداره و در مورد شو و امار بینندگان برنامه حرف میزنه و میگه امشب درمین اونت مسابقه دلف و سینا را خواهیم داشت همینطور راک میاد تا براتون اجرای موسیقی داشته باشه. بیگ شو میاد و میگه  این حرفا برای من مهم نیست و سپس درمورد مسابقه  غیر منتظره ای که در اسمکدان هفته قبل برای ترتیب دادن و در حالی که امادگی نداشت باعث شدن تا دلریو به عنوان یه قهرمان لاتینی صاحب تایتل سنگین وزن بشه به مکمن اعتراض میکنه.وینس مکمن از برخورد و قطع شدن حرفاش توسط بیگ شو راضی نیست و بیگ شو هم به حرفای خودش ادامه میده که ریکاردو میاد و دلریو رو معرفی میکنه و جالب اینکه دلریو هم بدون اتومبیل وارد سالن میشه و میگه اگه امادگی نداشتی حالا من میخوام باهات ری مچ داشته باشم.باهام مسابقه میدی؟؟بیگ شو میگه نه.ری مچ ما باشه برای رویال رمبل که حسابی لهت میکنم و تایتل رو ازت میگیرم.این بحث با درگیری فیزیکی داریو وبیگ شو و بیرون انداختن بیگ از رینگ توسط دلریو تموم میشه و مکمن هم با دلریو خوش وبش میکنه.

مسابقه اول

رندی اورتون در مقابل وید برت:
وید برت در رینگ حضور داره و سپس رندی اورتون وارد میشه.
اونا رو هم قفل میکنند و در کرنر با هم درگیر هستند.برت یک کلوزلاین میزنه و بعد رندی روش Thesz press‏ رو انجام میده.برت به بیرون رینگ میره و رندی کله اونو به میز گزارشگرها میکوبونه.سپس اونو به رینگ برمیگردونه.
از تبلیغات برمیگردیم و برت کنترل مسابقه رو در اختیار داره.اون یک هدلاک و بعد با زانو به سر رندی ضربه میزنه.ولی در پین موفق نیست.دوباره هدلاک رو انجام میده.حالا رندی ازاد میشه و بیگ بک دراپ رو انجام میده.اون چند کلوزلاین و یک پاور اسلم رو میزنه.برت میخواد فرار کنه اما رندی بهش بک بریکر میزنه.سپس رندی دی دی تی رو انجام میده و میره برای زدن ار کی او.ولی برت اونو به طرف کرنر هل میده.سپس به رندی بول همر میزنه و پینش میکنه. وید برت برنده شد.

ایو داره در پشت صحنه میره که تدی لانگ و بوکر تی رو میبینه و اونا بهش میگم که مسابقه امشب او بر سر تایتل هست و بهتره خودش رو اماده کنه.

میریم سراغ کین و برایان که برای ملاقات با دکتر شلبی امدن.شلبی که وارد میشه هر دوشون باهاش خوش و بش میکنند.شلبی میگه از هر کدومتون یه سوال دارم.برایان به نظر تو چه نکات خوبی در کین وجود داره.دنیل میگه اون قد بلند هست و میتونه با حرکت دستاش اتیش تولید کنه تو کناره های رنگ و خوبم میرقصه.شلبی میگه خوب کین حالا تو چه نکات مثبتی در دنیل می بینی کین میگه اون فرز هستش دیگه اینکه ریشش هم خیلی باحاله و هیچ وقت هم نمیترسه که بگه بدش نمیاد لباسهای زنانه بپوشه.

شلبی میگه خوب حالا میریم مهمترین حریفای شما که تیم رودز اسکولارز باشن.شما باید حین مسابقه با انها خشم و احساس خودتون رو کنترل کنید.هر دو رستلر با شعار یس یس یس به او جواب تایید میدن

مسابقه دوم

کین در مقابل دمین ساندو:
سندو میخواد فرار کنه ولی کین نمیذاره و موهای اونو میکشه.بعد میدوه و چند کلوزلاین در کرنر به سندو میزنه و ساید والک اسلم رو اجرا میکنه.حالا کین میره به تاپ روپ اما سندو به بیرون رینگ میره.کین چند پانچ بهش میزنه و برمیگردن به رینگ.سندو یک پانچ و یک ساید روسین لگ سویپ رو انجام میده.بعد یک البو به کین میزنه و از تاپ روپ میپره.ولی کین گلوی اونو میگیره بهش چوکسلم میزنه.سپس پین میکنه.کین برنده شد.

جاستین رابرتز اولین هال اف فیم سال ۲۰۱۳ رو اعلام میکنه.اون میک فولی هست.سپس فولی به رینگ میاد ولی تیم شیلد نشان داده میشه که میخواد بیاد.فولی سعی میکنه خودشو اماده کنه. اونا به رینگ میان.اما رایبک میاد و به طرف رینگ میدوه.اون رومن رینز رو به کرنر میبره و رولینز و امبروز رو به بیرون میندازه.اونا دوباره برمیگردن و رایبک رو میگیرن.حالا رندی اورتون وارد میشه ولی شیلد اون رو میندازن زمین.سپس شیمس میاد به کمک اونا و اعضای شیلد رو خارج میکنند.رایبک به امبروز شل شاکد میزنه.تیم شیلد فرار میکنه و رایبک و رندی و شیمس در رینگ ایستادند.جاش متیوز با رایبک مصاحبه میکنه.رایبک میگه نمیتونه برای انتقام گرفتن صبر کنه.سپس اون شعار فید می رو سر میده.

مسابقه سوم

کایتلین در مقابل ایو تورس برای کمربند دیواز:
اونا رو هم قفل میکنند و ایو یک ساید هدلاک میزنه.کایتلین یک البو میزنه و ایو به بیرون میره.سپس در رینگ کایتلین در کرنر چند تا پانچ میزنه.ایو با زدن یک کیک در صورت و یک کلوزلاین کایتلین رو میندازه زمین.اون یک پرش سنتون انجام میده و کایتلین رو به کرنر میبره.سپس سعی میکنه سابمیشن اجرا کنه ولی کایتلین چند کلوزلاین و یک دی دی تی میزنه و در پین موفق نیست.
کایتلین به زانوی ایو ضربه میزنه.سپس ایو یک نک بریکر بهش میزنه.ولی در پین کایتلین کیک اوت میکنه و ایو نمیتونه باور کنه.اون چند تا پانچ میزنه ولی کایتلین رو اون gutbuster‏ اجرا میکنه.ایو به بیرون رینگ میفته.کایتلین میره سراغش ولی ایو اونو پرت میکنه به طرف کناره ها و برمیگرده به رینگ.اون به داور میگه شمارش کنه.به یکباره کایتلین از پشت سر وارد میشه.ایو میچرخه و کایتلین بهش اسپیر میزنه و پینش میکنه.
کایتلین برنده شد و کمربند دیواز رو گرفت.

در بک استیج جاش متیوز با برودوس درمورد مسابقه اش با پانک صحبت میکنه و اونم میگه دارم میرم که پانک رو داغون کنم

 مسابقه چهارم

سی ام پانک در مقابل برودوس کلی:
برودوس چند تا پانچ در کرنر میزنه و پانک رو نگه میداره.اما پانک خارج میشه و بعد به طرف کلی میدوه و چند رایت هند بهش میزنه.برودوس بادی اسلم و بعد البو دراپ رو انجام میده.سپس پانک رو به کرنر میبره ولی پانک به صورتش کیک میزنه و یک کلوزلاین پرشی انجام میده.اون یک نک بریکر میزنه و رقص برودوس رو تقلید میکنه.
سپس پانک یک نک بریکر دیگه و سه تا فیس لاک انجام میده.اون به پای کلی ضربه میزنه.برودوس اونو میگیره و یک سوپلکس میزنه.دوباره اون در کرنر پانک رو نگه میداره اما پانک یک کیک دیگه به صورت کلی میزنه و بعد یک البو دراپ انجام میده.در نهایت پانک روی کلی اناکوندا وایس رو اجرا و کلی تپ اوت میکنه.سی ام پانک برنده شد.

بعد از مسابقه سی ام پانک دست به میکروفن میشه و میگه به نظر شما پانک یا راک کدوم یک جذابیت بیشتری به شو میده؟؟شما میتونید واقعیت رو انکار کنید.اما من حقیقت رو میگم.اون من هستم که بیش از ۴۰۰ روز قهرمان بودم و شو رو سرپانگه داشتم ولی حالا برای کسی مهم نیست که من رویال رامبل رو بدون تایتل ترک کنم.اما درحال من د ردنیا بهترین هستم . همیشه حقیقت رو به شما گفتم و اینم بخشی از همون واقعیت است.

در بک استیج میک فولی داره با گوشی صحبت میکنه که راک میاد و باهاش خوش و بش میکنه.فولی میگه پس بالاخره امدی خودی نشون بدی و راک هم باهاش شوخی میکنه که ویکی میاد و میگه به نظر من بهتره اینجا ادا نیارین ما داریم یه شو بزرگ رو اینجا اجرا میکنیم. ارک حرفی برای جواب دادن به ویکی نداره.فولی هم پکر میشه.راک میگه بی خیال به من اعتماد داشته باش.فولی میگه اره جون خودت مگه تو همونی نبودی که یه وقتی بهم راک باتم زدی.راک تعجب میکنه و میگه از کاربرای فن سایت سی ام پانک خصوصا احسان کسی هست که یادش بیاد من به این یارو راک باتم زده باشم.

مسابقه پنجم

شیمس در مقابل تری ام بی (اسلیتر و مک اینتایر و ماهال) در یک مسابقه over the top rope challenge:
شیمس به مک اینتایر کیک میزنه و سعی میکنه با اون دو نفر هم مبارزه کنه ولی اونا گروهی در کرنر روش کار میکنند و چند پانچ پی در پی بهش میزنند.
شیمس به مسابقه برمیگرده و مک اینتایر رو به طرف طناب ها میبره اما اسلیتر میاد و دوباره اونا کنترل رو در دست میگیرن.اونا سعی میکنند شیمس رو حذف کنن اما شیمس برمیگرده و به اونا رایت هند میزنه.درو و اسلیتر دوباره اونو به زمین میندازن.حالا شیمس بلند میشه و مک اینتایر‎ ‎رو میندازه بیرون.بعد اسلیتر و ماهال با کمک همدیگه شیمس رو میندازن بیرون و برنده شدند.
بعد از مسابقه تری ام بی مشغول خوشحالی هستند که شیمس میاد به ماهال کلوزلاین و به اسلیتر و مک اینتایر بروگ کیک میزنه.

سینا داره در رختکن اماده میشه که جاش میاد ازش مصاحبه کنه و میگه نظرت درمورد مسابقه در قفس امشب چیه و سینا میگه امشب بیستمین سالگرد راو هست و ما باید در اون جشن بگیریم و استارهای قدیمی رو مورد تقدیر قرار بدیم.

میز تی وی

دمیز در بک استیج هست و میگه امشب یک مهمان ویژه در میز تی وی داریم.اون یک هال اف فیمر هست و به ما شعار whoooo‏ رو داده.
از تبلیغات برمیگردیم.
میز تی وی
دمیز میاد و مهمانش رو معرفی میکنه: ریک فلیر
ریک فلیر به رینگ میاد و رو صندلی میشینه. دمیز از اون درباره جالب ترین لحظاتش در راو سوال میکنه.فلیر میگه بعد از اون شب که بازنشسته شدم در راو یک مراسم یادبود برای من گرفته شد و اون شب یکی از بهترین لحظات زندگیم بود.فلیر میخواد درباره اینده صحبت کنه نه گذشته.اون میگه براش یک افتخاره که اینجاست.بعد میگه من الان زمانی رو میبینم که رایبک تیم شیلد رو نابود کرده.اونا تیکه کلام استارهایی که کار با میکروفنشون عالی بوده رو میگن مثل The new oge outlaws,کریس جریکو,میک فولی,دی اکس,ارتروت,سی ام پانک,وال ونیس,استون کلد و بقیه.
سپس انتونیو سزارو میاد و دخالت میکنه.
سزارو با یک پرچم ایالت متحده اومده.اون میگه هیچ احتیاجی به تیکه کلام ندارم.بعد فلیر رو مسخره و تهدید میکنه.
در نهایت فلیر حرف های سزارو رو قطع میکنه و چند هند چاپ بهش میزنه.بعد دمیز یک اسکال کراشینگ فینالی به سزارو میزنه.حالا فلیر میخواد سابمیشن فیگور فور رو انجام بده ولی استپ میکنه و به دمیز میگه انجام بده.دمیز فیگور فور رو روی سزارو اجرا میکنه و فلیر در همون حالت بهش البو میزنه.
سپس دمیز اونو پرت میکنه بیرون.موزیک فلیر زده میشه.

 مسابقه ششم

دنیل براین در مقابل کودی رودز:
کودی در کرنر براین رو داره و به زانوش حمله میکنه.سپس یک سوپلکس بهش میزنه و نزدیک بود پین بشه.بعد چند تا پانچ میزنه و تماشاگرا رو مسخره میکنه.به یکباره براین غافلگیرش میکنه و روش نولاک رو اجرا میکنه.کودی تپ اوت کرد و براین برنده شد.

ای جی داره با بیگ لنگستون د رمورد شو راو حرف میزنه و میگه جذابترین قسمتهای راو برای من همون استوریهای عاشقانه و مراسمهای ازدواج هست.مثل ازدواج لیتا و ادج یا استفانی با اچ .لنگستون هم میگه اره منم مراسم ازدواج تو با برایان رو خیلی خوشم امد.ای جی ناراحت میشه و میگه اره اون شب من مدیر شو راو شدم اما یه سری اتفاقات بد باعث شدن قدرت و موقعیتم رو از دست بدم.دلف میاد و میگه نگران نباش من الان میرم تا علت این ناراحتی ور له کنم.کم کم داره زمان مسابقه ام با سینا فرا میرسه.

 مسابقه هفتم

جان سینا در مقابل دالف زیگلر (همراه ای جی و لنگستون) درمسابقه استیل کیج:
زیگلر میدوه طرف در قفس اما سینا اونو میگیره و به کرنر میبره.سپس یک ساید هدلاک بهش میزنه اما زیگلر خلاص میشه و یک دراپ کیک میزنه.اون چند پانچ میزنه و سر سینا رو به درون قفس میبره.سپس یک اسپلش و دو تا نک بریکر به سینا میزنه.بعد زیگلر ای ای سینا رو دفع میکنه و بهش اسلم میزنه.حالا میره برای زدن زیگ زگ ولی سینا اجازه نمیده.سپس سینا اونو به طرف طناب ها میبره اما زیگلر سعی میکنه از قفس بالا بره.سینا اونو میکشه پایین و خودش میره بالای قفس.زیگلر چند پانچ در تاپ روپ بهش میزنه و میندازتش پایین.دوباره میخواد بره بالای قفس ولی سینا اجازه نمیده.
از تبلیغات برمیگردیم و اون دو نفر بالای قفس با هم مبارزه میکنند.سینا اونو میکشه پایین قفس اما زیگلر بهش دراپ کیک میزنه.زیگلر دوباره سینا رو به طرف میله های قفس پرت میکنه.بالاخره سینا دفاع میکنه.سپس ساید اسلم و بعد فایو نافل شاتل رو انجام میده.بعد زیگلر مانع ای ای و حمله سینا میشه و با یک سوپرکیک اونو میندازه زمین.
زیگلر به طرف در قفس حرکت میکنه اما سینا پاهای اونو میگیره.سپس اونو برمیگردونه به مرکز رینگ.زیگلر یک هدلاک میزنه.
حالا هر دو تا سعی میکنند از قفس بیرون برن.زیگلر میخواد از در خارج بشه و سینا اونو میکشونه داخل.خود سینا میخواد از در قفس خارج بشه ولی لنگستون به سمتش میره و در قفس رو به صورتش میکوبونه.
بعد دوباره سینا میخواد خارج بشه اما لنگستون با صندلی مانع میشه.سپس زیگلر یک زیگ زگ بهش میزنه و در پین ناموفقه.بعد یک دی دی تی به اون میزنه.سپس ای جی میره بالای قفس.لنگستون میاد داخل و کیف مانی این د بنک رو به زیگلر میده.زیگلر میخواد با کیف ضربه بزنه اما سینا جاخالی میده و کیف به لنگستون میخوره.سپس سینا به زیگلر ای ای میزنه و پینش میکنه.در حالی که ای جی از بالای قفس داشت تماشا میکرد.جان سینا برنده شد.

راک برای اجرای کنسرت خودش برای مراسم بیستمین سال راو وارد سالن میشه.اون داستان اولین حضورش د رشو راو را برای مردم تعریف میکنه.تصاویری از ان شو نشان داده میشه و طبق معمول راک شروع میکنه به حرفهای عادی د رمورد خودش و سابقه ورزشی و اینا که طولانی و تکراری بود.بعدش شروع به خوندن میکنه ولی متاسفانه متن اهنگش توهین به پل هیمن و غیر اخلاقی و نا مناسب هست و من اینجا دیگه ترجمش نکردم.راک میگه دارم درمورد ویکی میخونمااا.برنا مه دیگه داشت افتضاح میشد.

این نظر من به عنوان طرفدار پانک نیست تو تمام سایتها د رمورد این حرفها و اهنگ راک صدای اعتراض مردم بلند شده.انگار خود راک هم همین قصد رو داشت چون بعدش شروع به خواند اهنگ ما یه شب وحشتناک را خواهیم داشت کرد.اونم در یه سبک خاص خودش و بعدشم میخواد پانک بیاد و برای هم رجز خونی کنند.پانک و هیمن وارد سالن میشن.راک میگه بزار بهت بگم تو خدای عالم کشتی کج نیستی و من تو رو تو رویال رمبل شکست میدم.سی ام پانک هم میاد طرف راک و حمله میکنه و با هم درگیر میشن.داور ها میان که انها رو از هم جدا کنند ولی دو طرف خیلی عصبانی هستند و درگیری ادامه داره و بالاخره با کمک نیروهای امنیتی از هم جداشون میکنند و شو دراینجا تموم میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mamal KO ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . لطفا بعد اگر از مطلب های این وبلاگ کپی کردید منبع را ذکر نمایید . به هر حال امیدوارم با این وب حال کنید و از اخبار روز مطلع شوید .
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 31287
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی